Politika kvaliteta
Tokom 23 godine ljubavi i zaštite, Pokret gorana Sremska Mitrovica, prva NVO kojoj je dato na upravljanje jedno zaštićeno područje u Srbiji – Specijalni rezervat prirode “Zasavica”, ispunjava svoju misiju i to veoma uspešno.
Uspostavljanjem i poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom (QMS) u Pokretu gorana Sremska Mitrovica, obezbeđujemo turističke usluge u korišćenju zaštićenog područja – čime kao upravljač ispunjavamo zahteve i očekivanja posetilaca, turista, domaćih i prekograničnih partnera i ostalih zainteresovanih strana.
Predsednik Pokreta gorana Sremska Mitrovica (upravnik rezervata) i ključni kadrovi posvećeni su zadovoljavanju svih primenljivih zahteva korisnika usluga i ostalih zainteresovanih strana i stalnom poboljšavanju sistema menadžmenta kvalitetom, u skladu sa zakonskom regulativom i međunarodnim standardom SRPS ISO 9001:2015.
Svi zaposleni su posvećeni uspešnom sistemu kvaliteta i odgovorni su za kvalitet posla koji obavljaju, prihvatajući timski i projektni rad, otvorenost, kreativnost, stalna poboljšanja i preventivna delovanja, kao prepoznatljiv stil rada Pokreta gorana Sremska Mitrovica.
Osnove naše politike kvaliteta su:
- Zadovoljni naši korisnici usluga i ostale zainteresovane strane, jer pokazujemo sposobnost i pouzdanost da pružamo visokokvalitetne i ekološki povoljne turističke proizvode i usluge,
- Efektivan sistem menadžmenta kvalitetom, prema zahtevima SRPS ISO 9001:2015 i konkretnim ciljevima kvaliteta, uz stalna poboljšavanja,
- Efektivno upravljanje procesima, od nuđenja i rezervacije do potpune realizacije usluge,
- Pružanje usluga zahtevanog i očekivanog kvaliteta, prema zahtevima ISO 18065:2015 za turizam i srodne usluge, što omogućava povećavanje broja posetilaca i jačanje pozicije Pokreta gorana Sremska Mitrovica kao upravljača Specijalnog rezervata prirode «Zasavica».
Osposobljenost i motivacija za timski rad, u kome se ceni i koristi iskustvo i veština svakog zaposlenog, je garancija da će se održavati i unapređivati kvalitet procesa, proizvoda i usluga u cilju zadovoljenja naših korisnika!
Predstavnik rukovodstva za kvalitet obezbeđuje da je svima u Pokretu gorana Sremska Mitrovica politika kvaliteta dostupna, saopštena i objašnjena, kao i da je dostupna svim relevantnim zainteresovanim stranama.
Politika kvaliteta se preispituje minimum jedanput godišnje, da bi se utvrdila njena delotvornost.
Sremska Mitrovica, maj 2020. god.
Predsednik Pokreta gorana Sremska Mitrovica